Какво не знаем за гаранционните срокове на стоките

Законът за защита на потребителите дава право на 2 години гаранция на всяка стока, закупена от магазин, включително онлайн, трябва да знае всеки потребител. И това е по-висшата степен на гаранция от тази, която се дава в магазините и която обикновено е по-малка.

Често правото на законна гаранция се прикрива от търговците в иначе задължителната информация, която дават на потребителя. При тях акцентът е тяхната гаранция – месец или година, или няколко дни.

Има и друго важно нещо, което потребителите трябва да знаят. За да се възползваме от гаранционния срок и да върнем стоката, достатъчно е да се представи касовата бележка. Наличието на т.нар. гаранционна карта никак не е важно. В касовата бележка си пише всичко – обект, дата, вид на стоката и т.н. Гаранционната карта е необходима, ако сме в границите на нейния срок и искаме да се възползваме от него.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.